Sayfalar

20 Şubat 2024 Salı

kar daima diner


javier marias'ın "yarınki yüzün"ü okuyorum. birinci cildin ilk bölümü bitti. üç cilt. kitabı ne zaman aldığımı unuttum. roza hakmen çevirisi kendini belli ediyor. ilk defa okuyorum yazarı. aktı gitti. bakalım  nereye varacak.
...
"Anlatmak hemen her zaman bir armağandır, anlatılan hikaye zehir taşısa ve saçsa bile; aynı zamanda bir bağdır, güven duymaktır; er veya geç ihanete uğramayan güven ise nadirdir; dolanıp düğümlenmeyen, sonunda sıktığı için bıçak ya da jiletle kesilmesi gerekmeyen bağ da nadirdir." sayfa 11

"Sus ki kurtulasın." sayfa 14

"..kendi kendimin ıstırabı ve ateşiyim ben. sayfa 21

"Kar daima diner." sayfa 25

"... anılarda, düşüncelerde, hayallerde ve her yerde yerimiz doldurulur; omuzların üstüne yağan kardan ibaretim, kaygan yumuşak, kar daima diner..." sayfa 33

"Sen unutuşu bana bağışlasan" sayfa 86
.................................................................
19.02.2024

"arşiv zengin mi?
hem de nasıl."
................................................................

Hiç yorum yok: