Sayfalar

4 Mayıs 2022 Çarşamba

düş'e kalka

sakinliğimin içinde taşıdığım o sıkıntı. bazı saatler çıkıp geliyor. tüm gün. yok öyle değil. tüm günüm olmuyor. gecem gündüzüm olmadığı gibi. öyle geldi yerleşti. havaya bakma bu kadar. akşam kendi kendime yetmeliydim. bu serinlik ve rüzgar. hasta ederdi bence. sonra duruldu hava. bana ait olmayan ne varsa dinledim.. yok canım ne güzel sohbet ettik işte. benim sohbetim bu kadar, susuyorum.. ama iyi geliyor birisi konuşmalı. bir dergi, bir ekmek tutuşturdum koltuğum altına. bazı yerlerde dolaştım. bazı yerler bazı yerler değilmiş ne güzel. sonra müzik karşıma çıktı. çaldı çaldı çaldı. hayır elimde de "son senfoni" var ki. iyi mi geldi yoksa iyice çöktüm mü bilemedim. gecem gündüzüm yok. sanırsın sabah sana güzel bir gün sunacak. sandığın için sabahları tercih etmezsin. sonra neden. keşke incitmeden bir kaderden geçseydim.



Hiç yorum yok: