Sayfalar

13 Nisan 2022 Çarşamba

yaşamak sanırsın- kısa kısa notlar


iyi geliyor diyorlar yürüyoruz, dedim kendi kendime. ama soğuklar yeniden geldi ve evden dışarı çıkmaya niyetim yok. şu cümleleri nerden alıntıladım bilmiyorum ama çok güzel değil mi?
 
"bir zamanlar yürümeyi nasıl öğrendiğimin rüyasını görebilirim. ama bunun bana hiçbir faydası yok. şimdi yürüyebiliyorum, ne var ki yürümeyi öğrenemem artık." w. benjamin-parıltılar
...
diyet tost ne arkadaş diye, söylene söylene youtube'da gördüğüm tarifi yaptım. valla lezzetliydi. yine yaparım. 
ben sucuk koymadım o başka.
tarifin linkini bırakıyorum :) tıkla
...

"dalin'in bile gözlerini yaktığı dünya değil misin" 
...
sierra lione'den öğrencim ibrahim. çok şık giyinmişti. sebebini bir hocamdan öğrendim. ramazanı karşılama sevinciymiş. çok etkilendim. başlarken bayram biterken bayram. 
...

"gelecek uzun sürer" filmindenmiş bu ninni. çok etkileyici. filmi izlemedim ama listeme aldım.


...
son günlerde okuduğum bazı kitaplar. ahmet büke'nin "deli ibram divanı'na" ba yıl dım.


Hiç yorum yok: