Sayfalar

19 Nisan 2022 Salı

sonsuz bir ikindi

 bir kitap £ bir şarkı

"Resimde bütünlüğe ulaşmak istiyorsan, derdim, boşluğa tahammül etmen gerek. Kağıttaki boşlukla baş etmeyi öğren! Çağrışımlar ve hayal gücü resme dahildir, derdim."
...
"Sanki sonsuz bir ikindinin içindeyim."
"Hatırlamaktan yaşamaya vaktim ve takatim kalmıyordu. Aslında böyle biri olmayı hiç istemezdim, istememiştim."
...
"Hatıralar delik deşikti."
...
“Çileği saklamak için reçel yaparız,” dese. “Salatalığı saklamak için turşu kurarız,” dese. Yaşadıklarımızı saklamak için de kurmacaya başvurduğumuzu söylese! Bir duyguyu saklamanın, yaşatmanın en iyi yolunun onu bir öykünün ya da bir romanın içine yerleştirmek olduğunu söylese! Sonra balkona çıksa, arkasına yüksek, parlak binalarıyla sevimsiz bir şehir manzarasını alıp güzel gözlerini kısarak, "Yazarın ömrü kahramanlarının ömrü kadardır," dese..."

...



Hiç yorum yok: