Sayfalar

11 Mart 2022 Cuma

"If I was a book I know you’d read me every night"

günlerin uzaması harika bir şey. hemen akşam olmuyor okul çıkışı. öğleden sonra bir ders yaptık sonra haber geldi.okulları tatil ettiler. kar yağışının etkisi artacak demek ki. şaşırmadım çünkü pandemi öncesi mart ayı da böyle geçmişti. öyle hatırlıyorum. seksenli ve doksanlı yıllarda okul tatil oluyor muydu? o kar kış giderdik okula. hiç kar tatili sevinci hatırlamıyorum. kar tatili yeni nesil için üretilmiş mutluluk formüllerinden biri galiba. (kesinlikle gerekli)  eve gelmek yerine oyalandım okulda. şimdi evdeyim ve bir ağırlık çöktü. hayır uyumayacağım. dışarda ayaz var. ne yapacağımı bilmiyorum. bu cümleleri yazarken çok güzel bir şarkı dinliyorum. çay da var. çayın içine tarçın çubuğu koyuyorum. bilmem kötü değil tadı iyi de değil. şekersiz içmek için deniyorum. gerçi uzun zaman oldu bırakalı. işte dinlediğim şarkı.



1 yorum:

Adsız dedi ki...

Çaya karanfil :)