Sayfalar

22 Ocak 2022 Cumartesi

beyaz geceler

 

onca yaşıma düşen kar taneleri. onca geçen senenin içinde geleceğimi kırmış buz parçaları. uzun bir mevsimin sancılı müziği. o kadar dedim, rüyalarını üşütme. belki kapıdan sadece soğuk girmez. belki şarkının ortasında kuş sesleri birden duyulur da yüzüne bir tebessüm düşer. sana pencerelerden soruyorlar. yorgunluğumu alacak elbet birisi çıkar. pazarlar, pazarlıklar ve kalabalıkta bile duyduğum o ses. öyle güzel. şimdi kış bahçelerinden geçiyorum. yine geçerim. beyaz örtüsünün altında bir şakayık. hikayesiyle beni bekler. avuçlarım bir yangına dönüşür de bütün odaları ısınır içimin. hikayeler beni içine çeker. hikayeler durulur, durulmalıdır. o zaman baharı, baharları beklerim. benim ömrüm beklemek üzerine kurulmuştur. bozuk saatin kambur tamircisi. gökyüzüne bakarım soluk soluğa kalmış kuşların göçü bitmiş meğerse. gökyüzü öyle durgun. kış çiçekleri de varmış. daha ne olsun. nedenini bilmediğim rüyalardan geldim. ağlayarak.




Hiç yorum yok: