Sayfalar

17 Ekim 2021 Pazar

şiiri çağırmam lazım

sanki evrenin tozunu hep ben yutmuşum gibi 'boğuk boğuk bir yaşamak' öksürdüm durdum. gözlerimin önünden geçti her şey. bana müthiş bir anı koleksiyonu bırakıp gitmiş gibi geçmiş. geriye dönüp bakmaların ustayım. nedenini gayet iyi biliyorum. yarım yamalak sunulmuş bu hayattan tek parça halinde çıkacağım. olumlu bir cümle kurmuş gibiyim. demek istediğim tabii ki bu değildi. paramparça. oyalanmayı ve silmeyi bilemedim. temiz bir sünger çektim, çalıyor radyoda. şarkıların yalan olduğuna dair iddiaya giriyorum. kazanırım kesin. 

şimdi nerden çıktı bu yazmak fikri. şiiri çağırmam lazım yakup. benim koşarak şiir sığınağına yetişmem lazım. bir kucak gerek bana. öyle içimin sağnağını anlayacak. öyle beni unutturacak. şiiri çağırmam lazım. 

şimdi nerden çıktıysa çıktı bu yaşamak suçunu kabullenerek merhaba.

Hiç yorum yok: