Sayfalar

14 Şubat 2024 Çarşamba

dün, bugün ve yarın


 boş bir günü yarından çaldım
alışsın biraz, barışsın benle
tamam kalmaz burda yatıya
yine bugüne uyan, olmaz
olmaz nedir, bu akşam olmaz
boğan günlerde, doğan kaprislerden bıktım dert doğurmaz
yine bugüne uyan, olmaz


nasıl bir gece, dün odama dolanır
bütün kış evde, nasıl geçti yaz
güneş vurmazken bu yapıya
yine bugüne uyan, olmaz
hep yanlış anladım güçsüzken kök salmış isimsiz sessiz, kuralları
sustukça... soğuyan
yine bugüne uyan, olmaz


boş günlerim birden çok olunca, onu geçmişle doldurunca
zaman durmuşken yokluğunda
yokmuş yarın, yolsuzmuş diyarın
hazır bitmişken iktidarın


yok mu yarın, yolsuz mu diyarın
uzak durmuş bi ihtiya- , uzak durmuş bi ihtiya- , uzak durmuş bir...


hıhı tek tek gitçez
napim
yok olcak gibi değil ya
okuyarak gidelim
bilmem
hatırlıyorum
uff ya
yarın olur, akşam da olur
yok yok bilmi- , biliyo- ha biliyorum
hı? değildir ya, ööf
nasıl yapsak
hatırlıyorum
bilmem
belki
he tamam tamam yok bildim
boyutlandırma için sizden zaman isticem
hı? ne demek ki bu
hatırlıyorum
napim
ya hayır bak, olmaz değil
saçma
üff, çok yakın oldu
ama... oldu ya
hı? hatırlıyorum
bilmem
belki
hatırlıyorum

Hiç yorum yok: