Sayfalar

13 Mart 2023 Pazartesi

Dünden ve Günden Kalanlar









erteleme, eleme, elem üzerine keyfi düşünceler.

...

deprem rüyaları, kaygı sallanmaları.

...

Yemek sırasında dervişler. Heybetli ve kıyafetleriyle eski zamanlardan çıkıp gelmişler gibiydi. Yaralı elime okuyup üflediler. 

...

Ç.'nun şiiri ve Erzurum'dan bir şairle telefonda konuşma. 

...

"Seneler" kitabı bitti. Daha büyük bir keyifle okuyabilirdim. Bir aydır yaşadığımız duygular kendimize gelmemizi zorlaştırıyor. Zorlanalım bu iyi. sağlıklı olmayan, her şeyin bi anda normalleşmesi olabilir. 

...

Tanpınar'ın Mektupları'nı okuyorum. Palyatif Toplum'dan ise iki bölüm kaldı.  

...

Azeri çocukları dinliyorum. Ağlıyorum şarkıda. Hani beni içine çeken şeyin bir adı olsa keşke. Adını koymadan da ağla. Olsun. 

...

Sanat Tarihi videoları. 

Bir şairin yeni çıkan kitabına hayırlı olsun yorumu.

...

Yüzümde tatlı bir tebessüm bırakan D'nin mesajı. Şifa. 




Hiç yorum yok: