Sayfalar

5 Şubat 2022 Cumartesi

gölge topraklarda

 


"yalnız olmadığımızı anlamak için okuruz."

"o zaman ki duyacağın acı şimdiki mutluluğunun bir parçası..."

"şimdi çektiğin acı o zaman ki mutluluğun bir parçası..."

"- ve şimdi tanrı dualarına karşılık veriyor.

- bunun için dua etmiyorum. ediyorum çünkü kendime engel olamıyorum. dua ediyorum çünkü çaresizim. dua ediyorum çünkü içimden devamlı dua etme ihtiyacı geliyor. uyurken, uyanırken. dua etmek tanrı'yı değiştirmiyor. beni değiştiriyor."

"tanrı bizi birer heykel gibi yontar, bizi biraz daha güzelleştirmek, inceltmek için vurduğu çekiç darbeleridir acı. her darbeyle çizgilerimiz biraz daha incelir. bir kaya parçasıyla bir heykeli birbirinden ayıran, o darbelerle yaratılan acılardır. tanrı bizi yontarken çekicini hep bir mutluluğun arkasından indirir, daha keskin olsun ve daha iyi yontsun diye. siz, daha az acı çekmek için talepkâr olamazsınız."

"pain is god's megaphone"

Hiç yorum yok: