Sayfalar

8 Ocak 2022 Cumartesi

altı çizili satırlar

 

"Önümde yalnız karanlık ve korku var. Ben ilerleyemiyorum. Önümdeki hayatı göremediğimden, daima geriye bakıyorum."

...

"Ben yalnızlıktan yaşayamıyorum."

....

"Ara sıra, kâh acılı, kâh sevinçli hayatımı hatırlıyorum ve hâtıralarım bana rahatlık veriyor. Geçmişle yaşamaya razıyım, yarını düşünmeyeceğim . Ya şeytan, beni hep kendi yolunda sürüklerse! Ya rabbim, sen beni kendi dünyanda yaşat... Sen beni koru!..." 

....

"Geçen hafta "Hâtıralar"ı yazmamak kararını verdim. Ama hâtıralarsız içimin boşluğundan daha çok ıstırap duyuyorum."

.....

"Şimdiye kadar aştığım hayat yolumun, hatırası içimi yakar gibi olan bir parçası var. O yolu geçmiş bulunduğum halde, bazı geceler ter içinde uyanır, kendimi daha o yolda sanırım." 

cengiz dağcı, korkunç yıllar

Hiç yorum yok: