Sayfalar

15 Ocak 2022 Cumartesi

karlı bir akşam

sevdiğim dizinin üçüncü sezonu gelmiş. karlı bir gün. koltuğuma gömülüp diziyi izliyorum. üçüncü bölümde yolculuğa çıkan  kahramanımız arabadaki cdleri karıştırıyor. radiohead'in let down şarkısını açıyor. 

karlı bir akşam. ekmek almaya çıktığımda biraz tadını çıkardım yağan karın. şimdi düşündüm de arabaya atlayıp radiohead'in bu şarkısı eşliğinde yollara düşmek istedim. sonra bunu yapmayacağımı anladım. sadece arabaya atlayıp yollara düşme düşüncesini çok sevdim. belki yollara düşerdim yanımda radiohead'in şarkısıyla yollara düşmeyi isteyecek bir arkadaşım olsaydı. kim bilir o da yollara düşme düşüncesinin yola çıkmaktan güzel olduğunu söylerdi bana. aynen, derdim aklımdan geçenleri okudun. kahkahalarla gülerdik. diziye devam edeyim. çay içerim belki.





2 yorum:

Adsız dedi ki...

Karlı bir gece vakti yola düşüren dostlar düşsün yolunuza:)

hüseyin dedi ki...

Teşekkür ederim.🙏