Sayfalar

14 Kasım 2021 Pazar

o sadelik

 

apartman kapısının önündeki kararsızlık. boş günlerimin her adımı hemen hemen böyle. garip bir lanet okuyuşa dönüşüyor. sürekli bir pişmanlığa. kaygı durakları.. esiri olduğum pişmanlıklarım tarafından yönetiliyorum sanki. ne olacak böyle. kitaplığın rafında duran ilaç göz kırpıyor. başlasana hadi. hadi başlasana. 

apartmanın kapısından çıktım. m'yi aradım açmadı. sonra plansız programsız arabayla bir yerlere gidip gezdim dolaştım işte. fena değildi. bu kadar.

bir hırka sipariş ettim bir de kaweco dolma kalem. faberin dolma kalemi berbat çıktı iade ettim. dün mc geldi beni evden aldı. eve yakın bir kafeye geçtik. son şiirimi okuttum çok beğendi. sadeleşiyor dilin dedi. yeni bir dil oluşmuş sende, dedi. imge ve yoğun anlatımın yok. evet o sadeliği -yazarsam- devam ettiririm neden olmasın.


Hiç yorum yok: