Sayfalar

17 Kasım 2021 Çarşamba

gün doğmadan şehzadebaşı'nda.

geçen haftalarda kendi kendime dedim ki, yani onlarca hikaye kitabı okuyorsun. üstadın da iki hikaye kitabı var. yıllarca bekletiyorsun. hiç mi merak etmedin şairin hikaye kitaplarını. yani zor olmasa gerekti. sonra yerinden çıkardım masaya koydum ve okumaya başlamıştım. "meydan ortaya çıktığında" ve "portreler".

...

elini sıktım. çayını içtim. masanı sildim. cağaloğlu'nda dirilişi ziyaret etmek müthiş bir duyguydu.. senle bu dünyada nefes alma gurur vericiydi benim için. çok şükür.  demek şehzadebaşı'nda olacaksın bundan sonra. sonsuzluk durağın çok güzel. gün doğmadan. rahmet olsun.  16.11.2021

....

bahçeye diktiğim çam ağacını ziyarete gittim dün. çok sevimli bir fidan. sağlıkla büyü olur mu?

...

boş zamanlarımızda kendimizi şımartıp okumak için büyük fırsatları değerlendirmeyi bilmiyoruz.. bir haftalık tatil fırsat işte. geniş zamanlar. yok biz dar, yoğun zamanlarda okumayı daha çok seviyoruz galiba. 

...

heveslenmek istiyorum küçük bahanelerle. elimden başka bir şey gelmiyor. dağınıklığımı, kalabalıklığımı ve yorgunluğumu sadeleştirmek. bilinçli bir adım değil. kendiliğinden oluyor demek ki. savaşın içinde değilim artık. meydandan çekilmiş bir tepenin ucunda sırtımı o gürültüye dönmüş gibiyim. sadeliğin karşılığı böyle bende.

...

iyi değilim diyen sevdiklerim, dostlarım, arkadaşlarım var. onların ferahlığa ihtiyacı var rabbim. yardım et. amin.

Hiç yorum yok: