Sayfalar

26 Ekim 2021 Salı

tevekkeli

ellerim mürekkep lekesi. dolma kalemlerimin bakımını yaptım. yeni aldığım faber'den memnun kalmadım. iade edeceğim.

....

rüyalarımda ağlama durumumun ortak özelliği hep özleme dayalı olması. sürekli özlem hali. neye mi? rüyalar gizlidir. anlatmamayı tercih ederim. (katip bartleby size gülücük attı.)

...

nadan kelimesi. okunuşuyla kulağa hoş geliyor değil mi? nadan. nalan gibi. ama nadan, gönül kırıcı, kaba demekmiş. yok yok bilmiyordum. hayal kırıklığı yaşamadım. 

...

tevekkeli, boşuna demek. tevekkeli, boşuna demek tamam mı? (kendime diyorum) 

karşıma her çıktığında sürekli sözlüğe bakmamak için. tevekkeli bir uğraşın içindeyim işte.

....

kendimizle karşılaşmak gibi, dedim. hikayeci, "başkası olarak kendimiz", dedi. başkası olarak kendisi, isimli kitapla karşılaştık sonra. :) bizden önce ne çok düşünen varmış arkadaş. "yazmak çok güzel. umarım ölene kadar az az da olsa devam eder" dedi. inşallah dedim. yazmak bizim için yaşama katlanma uğraşı. şiir de öyle. 



Hiç yorum yok: