Sayfalar

28 Eylül 2021 Salı

insanları seyreden güvercin

 
soğuk, sarsıcı, absürd, varoluşsal, hiç, anksiyete, 
yalan dünya yorgun yüzler, yorgun dünya yorgun tarih, deneysel. of of of... çok güzeldi. 

"
- Şiir neyle ilgili peki?
- Bir kuşla. 
- Bir kuşla mı ilgili? Ne tür bir kuş?
- Güvercin.
- Güvercinle ilgili demek. Peki bu güvercin ne yapıyormuş?
- Bir dalda oturuyormuş.
- Dalda mı oturuyormuş? Dalda ne yapıyormuş?
- Dinlenip derin derin düşünüyormuş.
- Dinlenip derin derin düşünüyor muymuş? Güvercin ne düşünüyormuş peki?
- Hiç parası olmadığı gerçeğini.
- Neyi düşünüyormuş?
- Hiç parası olmadığı gerçeğini.
- Hiç parası olmadığını mı? Tanrım!  Sonra ne olmuş?
- Uçup evine gitmiş.
- Sonra uçup evine gitmiş demek! Anlıyorum.
- Sonra da şiir bitiyor.
"

"işe gitmek için sabah erken kalkan insanlar var."

.......
" - Ayakkabısına taş girmiş.
- Evet, gördüm.
- Ne güzel.
- Nesi güzel bunun?
- Çıkardığında çok rahatlamıştır."
..............

" Yine çarşamba oldu.
- Bugün çarşamba mı?
- Evet
- Halbuki perşembe olduğuna o kadar emindim ki.
- Ama değil.
- Bugün perşembe değil.
- hayır, değil.
- Ama bana perşembe gibi gelmişti.
- Bugün hangi gün olduğunu hissedemezsin ki. Böyle bir şey mümkün değil. Günleri takip etmen gerekir.! Dün salıydı... bugün çarşamba... yarın da perşembe. Takip etmezsen kafayı yersin.
- Doğru.
Yine Çarşamba oldu. bay bay.."

"iyi olduğuna sevindim. iyi olduğuna sevindim. iyi olduğuna sevindim. iyi olduğuna sevindim. iyi olduğuna sevindim."

Hiç yorum yok: