Sayfalar

4 Aralık 2012 Salı

kitab'ül metruk'tan parçalar

bahisler açılsın. acılar için çekeceğim bu kartı. hileli masalardan geldim. alışkınım. kartımı sana oynamadım. çünkü sen oyunum değildin. oyunlarda yenilgi olur. ben yenilmek için seçmedim seni. çünkü sende yenilgi vardı. yenilginin adı gibiydi her şeyin. baştan itibaren böyleydi. madalyonun arka yüzü gibiydi. ayın görünmeyen yüzü gibiydi.
sadece dolu dolu yaşamak isterdim bu ömrü. ama bardak kırıldı. ne dolu ne de boş tarafını görebiliyorum. boşluk da yok ki. hiçlik. kartlar masaya serildi. öylece kaldı. kalktım masadan.
...
karın yağdığını ilk ben söylemek isterdim. perdeyi ilk aralayan. çayı koyan. şemsiyeyi unutan ilk ben olmak isterdim. boynuma geçirdiğim atkı gibi sıcacık geliyor düşünmesi. bir şarkı düşün ki buruk bir hüzün veriyor. (Kitab'ül Metruk)



                                                                                

Hiç yorum yok: