Sayfalar

14 Aralık 2012 Cuma

acaip

fırtınaya tutulmuş gemiyi kıyıdan görebiliyorum. gemiler renkli balonlara bağlı. uçan balonlar. kocaman balonlar. ama deniz acaip dalgalı. gemi tehlike içerisinde. eğer balonlar patlatılırsa gemi denizin yüzeyine daha sağlam oturacak ve fırtınadan kurtulacak. kıyıdan bunu hissedebiliyorum. tayfalar görünmüyor. elimizdeki balonları patlatarak yol göstermeye çalışıyoruz. elimizdeki dedim etrafımda birileri var. sizlerde böyle yapın. balonları patlatın diyoruz ama bir belirsizlik.
....
o ne biçim bir sessizlikti öyle. asfalt bir yol yokuş aşağı. tertemiz bir yol. etrafındaki evler gelişmişliğin göstergesi. çok katlı değil. ama bir sessizlik ki boğucu ve sıkıcı. dağlar görünüyor. yabancı bir ülkenin dağları da bizimkilere benziyor diyorum. ama yok buralarda yaşanmaz. o sessizliği sevmedim.

Hiç yorum yok: